Jak oferować innym
usługi coachingowe
Jak wspierać innych
zachowując własną integralność
i wartości osobiste
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
Sprzedaż własnych usług jest da Ciebie wstydliwym i niekomfortowym tematem
Jeśli Twoja aktywność w mediach nie przynosi zbyt wielu klientów w stosunku do wkładu pracy
Unikasz oferowanie swojej profesjonalnej pomocy i aktywnych rozmów z potencjalnymi klientami
Jesteś w stanie zaakceptować fakt, że podstawową formą zarabiania w coachingu jest bezpośrednia rozmowa z potencjalnymi klientami.
Przejdziemy przez poniższe moduły:
Sposoby budowania bazy nowych klientów
Mówienie w sposób naturalny o sobie i swojej ofercie
Nawiązywanie kontaktu z osobą, która potrzebuje Twojego wsparcia i może stać się Twoi klientem
Zaoferowanie innym Twojej pomocy i wsparcia
Radzenie sobie z odrzuceniem, hejtem i krytyką
Sesja pytań i odpowiedzi